Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Українська Радянська Енциклопедія arrow манж-марків arrow МАРКЕТИНГ
   

МАРКЕТИНГ

(англ. marketing, від market — ринок) — одна з форм управління підприємством за капіталізму, за якою передбачається ретельний облік процесів, що відбуваються на ринку, для врахування їх у госп. діяльності; організація збуту товарів на зовн. ринку. Виник на поч. 20 ст. у СIА. Осн. функція М.— вивчення попиту, ціноутворення, реклами, планування товарного асортименту, збуту і торг. операцій тощо для підвищення конкурентоспроможності товарів, вироблення стратегії конкурентної боротьби і конкретних способів захоплення ринків збуту. Переважна більшість великих корпорацій США і ряду країн додержується М. в прийнятті ділових рішень. Існують також міжнар. орг-ції М. Маркетинг є однією із спроб ліквідувати суперечність між зростаючими можливостями капіталістичного виробн. і попитом, що відносно звужується.

 

Схожі за змістом слова та фрази