може здійснюватися різними шляхами:
1) безпосередній прямий продаж туристських послуг підприємствами сфери туризму (готелі, перевізники, ресторани, прокат автомобілів та ін.), які обслуговують окремих туристів або групи туристів;
2) двоступенева схема: підприємства продають свої
послуги індивідуальним туристам або групам туристів через туроператора або турагентство в складі турпакету; 3) триступенева схема: підприємства сфери туризму продають свої послуги туроператору-оптовику, який формує пакет, далі турпакет продається тільки через турагентства;
4) чотириступенева схема: схема 3) плюс проміжний агент-посередник з продажу турпослуг, найчастіше підприємець, який займається роздрібним продажем туристських путівок на підприємствах, у сім'ях, в інших регіонах тощо.