Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow д arrow ДИРЕКТ-МЕЙЛ
   

ДИРЕКТ-МЕЙЛ

- один з найефективніших видів ділової реклами туристської, зміст якого полягає в тому, що за спеціально дібраними адресами туристських підприємств і приватних осіб (банк даних) розсилаються рекламні матеріали в певні періоди й у деяких кількостях. Ефективність прямої поштової розсилки визначається числом зворотних запитів на туристський продукт чи додаткову інформацію. В туристських організаціях, як правило, існують два основні банки даних: 1) у турагентства, що мають контрактні зобов'язання з туроператором і реалізують його програми, туроператор передає інформацію про наявність авіаквитків, місць у готелях, стоп-аркуші на наступний період, знижки і комісійні; 2) приватним особам і малим турагентствам пропонують нові туристські програми, інформацію про "гарячі" місця в конкретних готелях, авіаквитки для реалізації. Прямою поштовою розсилкою також відправляють: проспекти, каталоги, календарі, газети безкоштовної реклами, листівки, спеціалізовані журнали, запрошення, перепустки, прайс-листи й особисті листи керівників. Така розсилка використовує також інші технічні види зв'язку: факс, телекс і модемний зв'язок. Най-популярнішим для передачі рекламної інформації факсом між туристськими агентствами стає щотижневик "Банко Тревел", який розповсюджу ється щодня по факсу і містить інформацію про ціни на тури, авіаквитки тощо. Найвідомі-ші в Україні газети безкоштовних оголошень: "АВИЗО", "Спрос", "Експрес-об'ява" таін.