Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow б arrow БІЗНЕС-ПЛАН ТУРИСТСЬКОЇ ФІРМИ
   

БІЗНЕС-ПЛАН ТУРИСТСЬКОЇ ФІРМИ

- 1. Розрахунковий прогноз розвитку підприємницької діяльності туристської фірми, однаково важливий для самої фірми і для банку або іншого інвестора за умови необхідності зовнішнього фінансування.

2. Докладний план, розроблений на визначений період і містить показники, що їх має досягти туристська організація. Б.-п. є важливим документом, який допомагає мобілізувати капітал туристської фірми або отримати кредит. Б.-п. т. ф. має містити якомога більше кількісних показників. Зокрема, на перший період часу реалізації проекту показники руху готівки й обсягів виробництва наводяться з розподілом по місяцях, і більш агреговані - в наступні роки. Б.-п. т. ф має також відображати стратегію й тактику, які менеджери передбачають використовувати для досягнення планових показників, у ньому наводиться аналіз очікуваних прибутків і збитків. Класична структура Б.-п. включає 11 розділів: резюме; опис продукції або послуги; оцінка ринків збуту; конкуренція на ринку; стратегія маркетингу; план виробництва продукції (послуги); організаційний план; юридичний план; оцінка ризиків і страхування; фінансовий план; стратегія фінансування.

Структура Б.-п. т. ф.: організаційно-економічна характеристика фірми; характеристика продукту туристського і послуг; оцінка ринку збуту туристського продукту; конкурентне середовище; маркетинг і продаж; план виробничої та обслуговуючої діяльності; менеджмент; оцінка ризику і страхування; фінансова стратегія; прогнозний фінансовий план.

 

Схожі за змістом слова та фрази