Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow м arrow МАРКЕТИНГ ТУРИСТСЬКИЙ
   

МАРКЕТИНГ ТУРИСТСЬКИЙ

- система управління та організації діяльності великих туристських організацій (асоціацій, концернів, фірм, консорціумів, банків та ін.) з розробки нових, більш ефективних видів туристсько-екскурсійних послуг, їх виробництва і збуту. Основна мета М. т. - одержання прибутку на основі підвищення якості туристського продукту з урахуванням процесів, що відбуваються на світовому туристському ринку. Основні функції: цілеспрямований вплив на формування споживчого попиту, формування монопольних і комерційних цін; сегментація ринку, реклама, розширення асортименту туристсько-екскурсійних послуг.

Основні дослідницькі завдання: аналіз чинників динаміки туристського ринку, споживчих якостей і технології виробництва туристсько-екскурсійних послуг; вивчення потреб і попиту, поведінки споживачів на туристському ринку; пошук нових ідей і технологічних нововведень; аналіз кон'юнктури ринку; вивчення можливих конкурентів.

М. і. переслідує три мети:

- зберігання і захист традиційного ринку (клієнтури);

- введення, розвиток і збільшення нового ринку;

- розширення меж сезонності.

 

Схожі за змістом слова та фрази