Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow р arrow РЕКЛАМНЕ ЗВЕРНЕННЯ
   

РЕКЛАМНЕ ЗВЕРНЕННЯ

- аудіо- (візуальне) донесення рекламної продукції до її споживача, як з використанням технічних засобів, так і без них. Вибір форми звернення залежить від каналу поширення реклами, її цілей, періодичності звертання і можливостей рекламного бюджету. Кожна туристська фірма заздалегідь обирає форму Р. з., навіть у тих випадках, коли саме рекламне оголошення на її замовлення виконується іншими організаціями. Час Р. з. визначається в основному для сезонних турів. Періодичність подачі оголошень: разовий щит на певний термін; ролик, що транслюється по телебаченню кілька разів на день протягом декади, місяця, або такий, що виходить раз па тиждень в рамках однієї з програм, та ін. Мета рекламного оголошення багато в чому визначає канали поширення, форми і час Р. з., що має досягати своєї мети: інформування ринку про наявність продукції фірми чи можливостей фірми щодо організації турів для певних сегментів ринку. Рекламне повідомлення може бути: референційним, що відсилає до об'єкта реклами; конототивним, що створюється складною символічною грою означуваних; буквальним, виробленим безпосереднім сполученням засобів означення (слів та образів). Якщо, наприклад, на рядку, що біжить, туристське агентство відтворює таке Р. з.: "Якщо Ви не знаєте, чого хочете, то ми це маємо", буквальне повідомлення просто запрошує споживача ще раз перевірити, чого саме він хоче. Конототивне повідомлення - складна конструкція, що несе певне повідомлення, яке апелює до деякої соціальної проблеми і пропонує шлях виходу із зафіксованої тут-таки кризової ситуації. Референційним повідомленням буде конкретна вказівка на туристську фірму, що виробляє туристський продукт, який відповідає латентним, прихованим бажанням об'єкта Р. з.

 

Схожі за змістом слова та фрази