Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow с arrow СТРАТЕГІЯ РИНКОВА
   

СТРАТЕГІЯ РИНКОВА

- вибір довгострокової оптимальної моделі поведінки на туристському ринку, виходячи з його особливостей. Основні підходи С. р.: 1) стратегія кардинальної зміни - передбачає концентрацію зусиль суспільного і приватного секторів з метою уточнення причин падіння чисельності відвідувачів, інвестування розвитку, ефективного планування і реалізації заходів підтримки; 2) стратегія збереження зростання - за несприятливих зовнішніх умов спрямована на підтримку низького рівня зростання за рахунок залучення відвідувачів додатковим обслуговуванням; 3) стратегія досягнутого росту - приймається на стадії досягнутого розвитку з обмеженим набором нового продукту і проектів розвитку, коли туристське підприємство (курорт) нездатне "переробити" новий ринок; 4) стратегія вибіркового росту - зусилля зосереджуються тільки на певному туристському сегменті. Стратегічна відповідальність може бути закріплена в одному з трьох варіантів: у посиленому маркетингу, що веде до туристської індустріалізації; у зниженій стратегії маркетингу, що застосовується для підтримки і захисту традиційного ринку, апробації нового ринку і зниження сезонності; в плані туристського розвитку, що приймається для структуризації і розвитку наявних умов обслуговування і підтримки нових можливостей у залученні інфраструктури. Наприклад, для курорту на о. Мен (Велика Британія) на 90-ті рр. було обрано останню стратегію, що передбачала підвищення кваліфікації персоналу курорту; ініціювання на території курорту рекламної кампанії щодо забезпечення розуміння важливості туризму; ініціативне проведення постійного туристського форуму на території курорту й розширення можливостей для обслуговування клієнтури; виплату комісійних з метою залучення клієнтури.

 

Схожі за змістом слова та фрази