Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow ц arrow ЦІНА ПРОДУКТУ ТУРИСТСЬКОГО
   

ЦІНА ПРОДУКТУ ТУРИСТСЬКОГО

1)нормальна - теоретична Ц. п. т. або послуги за умови рівноваги попиту та пропозиції. Хоча на дійсній ціні позначатиметься вплив багатьох чинників, у перспективі вона наблизиться до ціни нормальної; 2) по купця - найменша з двох цін, що пропонуються учасниками ринку за туристський продукт; 3) п р о п о з и ц і ї - мінімальна ціна продавця, яку він згоден отримати за свій туристський продукт. В основі ціни пропозиції лежать вимоги обліку витрат праці й капіталу; 4)рівноважна - Ц. п.т., сформована як результат взаємодії попиту і пропозиції. Характерна для точки перетину кривих попиту і пропозиції, де досягається короткочасна ринкова рівновага, що свідчить про досягнуту максимальну ефективність; 5) попиту - максимальна ціна споживача, яку він міг би сплатити за цей туристський продукт. В основі ціни попиту лежать вимоги граничної корисності з боку покупця; 6) роздрібна - ціна, встановлена договором купівлі-продажу між туристом і туроператором, відповідно до якого турист зобов'язаний оплатити тур за погодженою ціною.

 

Схожі за змістом слова та фрази