Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow п arrow ПРОПОЗИЦІЯ
   

ПРОПОЗИЦІЯ

- 1. Сила, що визначає на туристському ринку наявні обсяги певного туристського продукту чи послуги і ціну, яка за них вимагається. Насамперед, до розширення П. призводять зростання попиту і збільшення цін на туристські продукти, тоді як розширення П. викликає падіння цін і туристського попиту. 2. Ідеальна готовність і реальна можливість туристських організацій зробити і постачити на ринок певну кількість туристського продукту. П. сукупна - 1)поняття, запропоноване Дж. М. Кейнсом, - сумарна пропозиція всіх товарів і послуг в економіці в певний період часу; 2) рівень наявного реального обсягу туристського виробництва при кожному такому рівні агрегатних цін на туристський продукт. П. туристського продукту - кількість туристського продукту і послуг, які виставлені на ринок при цьому рівні цін. Перевага споживачів - спосіб, яким споживачі, що роблять покупки на вільному ринку, розподіляють свої сукупні витрати на купівлю товарів і послуг. Перевага споживачів лежить в основі теорії споживання. Використовуючи обмежене число передумов, індивідуальні переваги можна звести до функції корисності. Еластичність П. - зміна обсягу пропозиції туристського продукту (ДО), виражена у відсотках, залежно від зміни ціни (АР), вираженої у відсотках: Е=AQ/АP.

 

Схожі за змістом слова та фрази