Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow к arrow КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ
   

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ

- важлива умова стабільного розвитку туристської організації, здатність її протистояти на ранку туристському конкуренції з боку інших туристських підприємств, зумовлена становищем підприємства, а також виробленим туристським продуктом. Туристська організація має стало працювати в конкурентному середовищі, яке постійно змінюється і де зустрічаються кілька ринків, що разом визначають кон'юнктуру - ринок праці (сфера прикладання робочих рук і інтелекту, необхідних для розвитку туристської діяльності, сприяє розвитку купівельної спроможності й нагромадженню отриманої заробітної плати), фінансовий ринок (впливає на особисті заощадження, регульовані кредитною політикою країни, перерозподіляє зібрані кошти на споживчий кредит та інвестиції; регулюється процентною ставкою на відданий у позику капітал), ринок сировини, ринок інвестицій, ринок туристського продукту, - і чинять вплив на економіку туристського підприємства.