Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow к arrow КОНГРЕС КОРПОРАЦІЙНИЙ
   

КОНГРЕС КОРПОРАЦІЙНИЙ

- конгрес, що проводиться компанією, корпорацією, для якого типовою є обов'язковість присутності членів корпорації. Насамперед, це два типи конференцій: великі конгреси; малі збори. До програм К. к. організатори, як правило, вводять інсентів-тури (див. 1нсентів-туризм) для своїх керівників. Корпоративні заходи включають: навчальні семінари; торгові виставки; презентації нових товарів; збори акціонерів. Більшість К. к. проходять у вересні-листопаді. Термін підготовки К. к. порівняно короткий і рідко перевищує рік. За даними опитувань, на вибір готелю для проведення К. к. впливають (відсоток відповідей опитаних респондентів): якість громадського харчування (78%); наявність приміщення для наради (69%); досвід роботи готелю в цьому сегменті ринку (48%); наявність номерів для відпочинку (47%); чіткість роботи рецепції (46 %); наявність менеджера з організації конгресів (41%); точність під час розрахунку (41%); наявність спеціального обладнання (38% ); транспортне положення (23% ); віддаленість аеропорту (23%); спеціальне обслуговування (19%); наявність місця для експозиції (17%); наявність спортивного комплексу (16%); наявність апартаментів (12%); віддаленість магазинів і ресторанів (9%); новизна місця (9%). Такі готельні комплекси, як "Опріленд" (1068 номерів) і "Хілтон" (3100 номерів) у Лас-Вегасі, "Маріотт Маркіз" у Нью-Йорку (1876 номерів), до 80'/і доходів отримують завдяки саме цій категорії споживачів. Як правило, число учасників конгресів і симпозіумів відповідає числу номерів у сучасних готелях. 75% усіх корпоративних з'їздів нараховують в середньому менш як 100 учасників. Найбільші з'їзди рідко збирають понад 1 тис. осіб. Тому практично будь-який готель може надати необхідні й достатні умови для кожного з них. Для проведення конгресів використовують: курортні готелі (їм віддають перевагу 65% асоціацій, що проводять конгреси); припортові готелі; заміські готелі (59%); великі мотелі; курортні кондомініуми; круїзні судна; університети; конференц-зали компаній; спеціальні конгресові центри (21 %). Конгреси є важливими заходами для готельного сектора, оскільки дають можливість готелям: здійснювати попереднє бронювання номерів, згладжувати сезонність у використанні номерного фонду і підвищувати обсяг його завантаженості, а також забезпечувати високу стабільність у трудових відносинах адміністрації з обслуговуючим персоналом; точно визначати потребу в персоналі на найближче майбутнє і раціонально використовувати наявний фонд заробітної плати; отримувати, поряд з платою за розміщення, значні доходи від роботи штабних номерів, банкетного обслуговування, пральні, гаража, казино, спортивних комплексів тощо; обслуговувати великий наплив гостей у дні проведення шоу, карнавалів, балів, презентацій та інших суспільних заходів; урізноманітнювати набір послуг за рахунок проведення спеціальної дамської програми, що збільшує доходи магазинів, салонів краси, спортивних клубів тощо; легше переносити важкі періоди міжсезоння, оскільки пік конгресів припадає саме на цей час. Проведення великих конгресів передусім планується за 2-5 років наперед. Попередня угода на проведення конгресу включає питання бронювання певної кількості готельних номерів, коли на знак гарантії береться аванс, який має бути переведено на рахунок готелю у певний термін. У США існує величезна кількість періодичних видань, що обслуговують конгреси: індексні каталоги, довідкові видання.

 

Схожі за змістом слова та фрази