Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow с arrow СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ
   

СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ

- поділ усього потенційного туристського ринку на однорідні області (сегменти). Сегмент ринку характеризує його внутрішньо однорідну частину, включаючи споживачів, які відзначаються схожою реакцією на певний туристський продукт і його маркетинг. С. р. туристських послуг ґрунтується на таких змінних: демографічні змінні (вік, стать, дохід, освітній рівень); поведінкові змінні (частота поїздок); цінові змінні (висока, середня й низька ціна комплексу товарів і послуг); змінні в сегментації переваг (потреба в певних готельних зручностях); психографічні змінні (стиль життя, поведінка особи).

 

Схожі за змістом слова та фрази