Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow с arrow СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ (STRATEGY OF MARKETING)
   

СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ (STRATEGY OF MARKETING)

- в туризмі найважливіша умова планування маркетингу туристської фірми, підприємства. Має дві складові: 1) визначення потреб ринку або його сегменту (див. Ознаки сегменту ринку) і, отже, попиту на певні туристські послуги; 2) розробка концепції змішаного маркетингу, що полягає у використанні всієї гами методів і способів залучення клієнтури в обраному сегменті ринку. Розробка С. м. туризму - обов'язок туристських адміністрацій країн і регіонів. На основі цих матеріалів створюється національна законодавча і нормативна база регулювання туристської діяльності. Важливою є і регіональна С. м. Так, наприклад, в Карибському бас. створена спеціальна координаційна Рада з представників 32 країн (міністрів туризму, працівників готельних концернів, авіаліній, туристських агентств і асоціацій). Вона виробляє загальні принципи С. м. і спільної політики, що сприяють залученню туристів у цей регіон острівних держав, які живуть передусім за рахунок прибутків від туризму.

 

Схожі за змістом слова та фрази