Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow a arrow АГЕНТСТВО ТУРИСТСЬКЕ
   

АГЕНТСТВО ТУРИСТСЬКЕ

- форма організації туристського бізнесу. А. т. - це організація, яка являє собою частину збутового ланцюга в сфері туризму. За профілем діяльності А. т. може бути: а) підприємством, що займається просуванням та продажем туристського продукту, який сформований туроператором на умовах комісійної винагороди; б) бюро реалізації при туроператорі, яке реалізує в основному власні продукти і послуги; в) транспортно-туристським агентством з реалізації транспортних турів. З точки зору спеціалізації, А. т. діляться на багато-профільні (які здійснюють комплексне обслуговування будь-яких клієнтів) та спеціалізовані. А. т., як правило, виступає посередником між принципалом, підприємствами обслуговування і покупцями. А. т. найчастіше заключає договори з клієнтами від власного імені, але може й повідомляти про існування принципала, називати його ім'я і діяти за вказаного принципала або за його дорученням. Основними завданнями А. т. є надання повної інформації про туристські продукти або послуги, їх реклама, а також організації продажу туристських продуктів населенню.

 

Схожі за змістом слова та фрази