Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow п arrow ПЕРСОНАЛ ТУРИСТСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
   

ПЕРСОНАЛ ТУРИСТСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

- професійно-кваліфікаційна структура туристської організації, що відрізняється від ідеальної структури професійно-кваліфікаційної в результаті впливу конкретних зовнішніх умов і економічної ситуації всередині її. Персонал туристської організації є об'єктом менеджменту (див. Менеджмент). У менеджменті гостинності обслуговуючий персонал поділяють на дві категорії: працівники першої лінії - персонал, що контактує з клієнтами; працівники другої лінії - персонал, що не контактує з клієнтами. П. т. о. поділяють на чотири категорії: вища керівна ланка; середня керівна ланка; працівники обслуговування; робітники технічних служб. Для мотивації персоналу використовують критерії самооцінки персоналу - життєві цінності; коло інтересів; особливості характеру; індивідуальність; професійні якості; навички. Роль - 1) соціальна функція особистості залежно від її статусу і позиції в суспільстві; 2) сукупність вимог, що висуваються менеджментом до службовців туристської організації. Для менеджменту П. т. о. найбільш значущими є системи соціальних ролей, які змушені виконувати працівники організації в системі об'єктивних соціальних відносин. Для менеджменту гостинності важливіші міжособистісні ролі, що виконуються гостями в їх взаєминах між собою і обслуговуючим персоналом.

 

Схожі за змістом слова та фрази