Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow п arrow ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ І ГАЛУЗЕВА КЛАСИФІКАЦІЯ ПОСАД (EMPLOYMENT OPPORTUNITIES)
   

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ І ГАЛУЗЕВА КЛАСИФІКАЦІЯ ПОСАД (EMPLOYMENT OPPORTUNITIES)

У кожній галузі туристської індустрії є свої специфічні найменування посад і перелік обов'язків, які виконують робітники. В різних країнах є свої особливості і традиції. Однак в готелях можна зустріти передусім такі посади:

- генеральний директор (General Manager) - може бути власником, акціонером підприємства або найнятим працівником. Керує діяльністю підприємства, готелю. Насамперед є першою особою, розпорядником кредитів, укладає контракти;

- виконавчий директор (Executive Housekeeper) - повноважний представник хазяїна чи власника невеликого готелю;

- директор з кадрів (Personnel Director) - відповідає за добір і розстановку кадрів у великих готелях;

- черговий адміністратор (Hotel or Motel Manager) - здійснює оперативне керівництво діяльністю готелю, розміщенням гостей, організацією харчування клієнтів, вирішує поточні господарські питання. Йому допомагає асистент (Assistant Manager);

- менеджер служби харчування або ресторану (Food and beverage Manager) - у його віданні знаходяться всі точки харчування: бари, буфети, кіоски, ресторани тощо;

- контролер-рахівник (Night Auditor) - підводить щоденний баланс діяльності готелю, робить усі розрахунки, виписує рахунки. Як правило, працює пізно ввечері або вночі;

- інспектор (бухгалтер) (Cashier's Supervisor) - перевіряє правильність оперативних розрахунків з клієнтами, в т. ч. за кредитними картками, здійснює розрахунково-касові операції і операції з банками;

- клерки: Hotel Clerk - виконують роботу, пов'язану з зустріччю гостей, їх реєстрацією, розміщенням, розрахунками, виписуванням рахунків, видачею ключів тощо; TravelClerk - здійснюють бронювання туристських послуг, організацію туристсько-екскурсійного обслуговування, продаж квитків на транспорт, в театри і музеї;

- менеджер з завантаженості (розміщення) (Sale Representative) - відповідає за зв'язки із громадськістю, рекламу і презентації, організацію бізнес-обслуговування (семінарів, конференцій, навчання та ін.). У великих готелях виділяється окрема служба планування розміщення (менеджер - Sale Manager, директор з маркетингу - Director of Marketing, директор з постачання - Purchasing Director);

- менеджер з розселення і номерного фонду (Lodging Facilities Manager) - завідує службою портьє, покоївок;

- помічник, розсильний, кур'єр, молодший обслуговуючий персонал (Parlor Chaperone) - можуть працювати як у готелі, так і в ресторані. Виконують допоміжні функції, в т. ч. перенесення багажу, супроводження клієнта в номер, показ номера і його обладнання, розносять пошту по номерах тощо. Як правило, за послуги отримують чайові.

У великих готелях є й інші посади: броню-вальник (Reservationist), диск-жокей (Disco theque Manager), програміст (Computer Programmer), менеджер головного холу (Front Office Manager), клерк головного холу (Front Office

Clerk), начальник інженерної служби (Chief Engineer), слюсар-ремонтник (Maintenance).

У ланцюгах готельних, де ретельно розробляється і підтримується власна технологія готельного обслуговування, що часто являє собою know-how, вводяться й інші посади, ретельно визначаються обов'язки робітників окремих служб, порядок їх взаємодії. Кожний працівник має належну і докладну посадову інструкцію, де зазначаються всі його обов'язки, права, відповідальність.

 

Схожі за змістом слова та фрази