Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow к arrow КОНГРЕС АСОЦІАЦІЙНИЙ
   

КОНГРЕС АСОЦІАЦІЙНИЙ

- конгрес, що проводиться асоціацією, і для якого характерною є добровільність присутності учасників. Тому успіх К. а. багато в чому залежить від цін у готелі. К. а. складають велику частину всіх конгресів, що проводяться, і поділяються залежно від виду асоціації на: благодійні; клерикальні (церковні); освітні; сервісні; торговельні; суспільні. Найвигіднішими вважаються торговельні конгреси. Витрати на них становлять 10,8% видаткових статей балансу асоціацій торгівля. Такі об'єднання проводять щорічні симпозіуми, освітні семінари, збори рад директорів, засідання секцій і професійні та технічні збори. За масштабом асоціаційні конгреси поділяються на: регіональні; національні; міжнародні. В середньому К. а. налічує 500 учасників. Як правило, К. а. триває 3-4 дні (початок - у понеділок) і проводиться в березні-червні чи жовтні. К. а. починають планувати за 2-5 років наперед, і чим значніше захід, тим більше часу потрібно на його підготовку. За даними опитувань, для ефективного проведення К. а. готелі повинні мати (наведено відсоток відповідей опитаних респондентів): просторі обладнані приміщення для нарад (88%); достатнє число номерів для відпочинку (73%); якісне харчування (75%); кваліфікований персонал (70%); чіткість роботи рецепції (54%); менеджера, відповідального за проведення К. а. (53%); точність під час розрахунку за надані послуги (48%); досвід роботи в цьому сегменті ринку (44 %); спеціальне обладнання для роботи симпозіумів (43%); місце для експозиції (38%); спеціальне обслуговування (30%); апартаменти (26%); спортивний комплекс (23%); розташовані поряд магазини, ресторани тощо (20%); транспорт (19%); розташований неподалік аеропорт (11 % ). Майже кожна асоціація має постійного відповідального працівника (виконавчого директора, або виконавчого секретаря чи виконавчого віце-президента), від якого залежить вибір конкретного місця проведення симпозіуму чи конгресу. Саме з ними працюють комерційні директори готелів, намагаючись розширити свій сегмент на конгресовому ринку.

 

Схожі за змістом слова та фрази