Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow р arrow РЕКЛАМА ДІЛОВА ТУРАГЕНТСТВА
   

РЕКЛАМА ДІЛОВА ТУРАГЕНТСТВА

- складається з реклами потреб туристської фірми і реклами можливостей. Реклама потреб необхідна для інформування можливих партнерів. Основними її способами є оголошення: про залучення фірмою посередників (туроператор зацікавлений у залученні турагентів до поширення інформації про себе і співробітництві з туроператорськими, кредитно-фінансовими, транспортними й іншими організаціями з приводу маршрутів, рівня їх обслуговування); про наймання на тимчасову чи постійну роботу працівників, фахівців, обслуговуючого персоналу, що володіють певною кваліфікацією і досвідом; про пошук матеріально-технічних ресурсів (придбання чи оренду приміщень під офіси чи з метою розміщення туристів, закупівлю меблів і обладнання, виявлення готових до співробітництва власників пунктів прокату туристського інвентарю); про розпродаж матеріально-технічних ресурсів. Реклама можливостей інформує зацікавлені фірми про можливості рекламодавця в галузі надання туристських послуг: організації разових чи періодичних масових туристських заходів; організації відпочинку для їхніх співробітників (інсентів-тур); здійснення спонсорських поїздок.

 

Схожі за змістом слова та фрази