Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow м arrow МОТИВИ ТУРИЗМУ
   

МОТИВИ ТУРИЗМУ

- спонукальні причини, які визначаються біологічними і соціальними потребами і змушують людей задовольняти їх, здобуваючи туристський продукт. Існує безліч М. т., що залежать від специфічних особливостей суб'єктів туристської діяльності. Спеціальні дослідження, що ґрунтуються на визнанні пріоритету "принципу діяльності", пояснюють мотивацією не тільки вибір, а й саму поведінку людей під час подорожі, отже, і той досвід, який розвиває потреба туристська. М. т. культурні - елементи, які охоплюють всю культурну спадщину країни, що пропонується туристам для огляду, - історичні місця, археологічні пам'ятки, музеї, картинні галереї, народні промисли тощо. М. т. природні надзвичайно привабливі для туристів, наприклад, море, гори, рослинність, сонце та ін. Усі вони відіграють істотну роль у створенні певних форм туризму, особливо зимового, спортивного, морського, гірського туризму тощо. Природні елементи з погляду туризму дуже корисні, тому що задовольняють психологічні і біологічні потреби населення урбанізованих областей, яке шукає в туризмі відпочинку, розваги і зміни навколишнього середовища. М. т. психологічні - мотиви туристів, які спонукають їх подорожувати та відповідають психологічним потребам людини. Доведено, що тільки деякі туристи повторно вибирають тур для відвідування місць, де вони вже були, крім випадків присутності сентиментальних причин або сильного економічного мотиву. Психологічні мотиви в міру збільшення доходів впливають на чимало рішень, прийнятих туристами для подорожей новими туристськими маршрутами. М. т. економічні - усі економічні елементи, які охоплюють вартість життя в туристських центрах, вартість подорожі тощо. Економічні мотиви відіграють значну роль у формуванні недорогих пакет-турів (див. Тур), істотно впливають на поведінку туристів з середніми доходами. З цієї причини вони представлені особливим чином у комерційних оголошеннях (рекламі), які видають фірми, що приймають туристів, а також туристські офіси й агентства, що обслуговують клієнтів, які бажають подорожувати індивідуально й недорого.

 

Схожі за змістом слова та фрази