Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow і arrow ІМІДЖ ТУРИЗМУ (IMAGE OF TOURISM)
   

ІМІДЖ ТУРИЗМУ (IMAGE OF TOURISM)

- сукупність об'єктивних і емоційно-суб'єктивних уявлень стосовно конкретної країни, місцевості, які випливають із зіставлення чинників, інформаційних відомостей, сторонніх відгуків і власного досвіду туриста. Імідж регіону і країни - важливий момент вибору туриста. За відсутності дуже негативних мотивів, імідж може бути мінімізований до символу: наприклад, кленовий листок - для Канади, кенгуру - для Австралії, гора "Цукрова голова", або "Корковадо" - для Бразилії. Згідно з принципами І. т., країна має бути сприятливою для туризму або "туристським раєм" для туристів усіх національностей. Загальновизнано, зокрема, що Іспанія - найсприятливіша в світі країна для туризму, тобто має найкращий І. т. З іншої сторони, наприклад, у ФРН, США і Фінляндії встановлений сприятливий режим для туризму, проте для російських туристів там уведено певні обмеження тощо.

Імідж України, як об'єкта туризму для іноземного туриста, неоднозначний. Позитивні чинники його формування: Київ - "матір міст руських", інші стародавні міста з цікавою архітектурою (Львів, Полтава), багате історичне минуле, своєрідна культура, розмаїття природного світу, Крим, Карпати; вважаються екзотикою також атрибути радянських часів. Негативні чинники: низький рівень туристського сервісу, корупція, злочинність, високі ціни на туристські послуги, відсутність загальної рівноваги в політиці з питань туризму, складність отримання віз, мова, клімат, митниці, постійна зміна фіскальних правил. Є й парадоксальні чинники, наприклад, Чорнобильська катастрофа, яка впродовж 15 років відлякувала туристів від України; нині туризм на об'єкт "Укриття" набув значної популярності, особливо серед прихильників екстремальних подорожей. У засобах масової інформації подаються негативні сторони іміджу, що позначається на притоці туристів в Україну. Численні негативні повідомлення в пресі нерідко ініціюють свідомо з метою перерозподілу потоку туристів. Це один з методів жорсткої конкурентної боротьби на світовому туристському ринку.

 

Схожі за змістом слова та фрази