Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Енциклопедичний словник-довідник з туризму arrow a arrow АНКЕТА (QUESTIONNAIRE)
   

АНКЕТА (QUESTIONNAIRE)

- опитувальний листок. 1. Видається туристам для заповнення при проходженні митного, імміграційного прикордонного контролю, а також у готелях. Заповнюють А. латиницею, використовуючи правила транслітерації кирилиці в латиницю, прізвища пишуть так, як вказано в паспорті, всі відповіді - друкованими латинськими літерами. З виникненням труднощів під час заповнення А. турлідер зобов'язаний надати туристам допомогу. 2. Опитувальний листок для маркетингового дослідження - анкетування. Важливо правильно й об'єктивно скласти А., щоб викликати у клієнта бажання відповісти на поставлені запитання. У складанні переліку запитань мають брати участь не тільки соціологи, а й психологи. Застосовуються такі методи анкетування:

- телефонне опитування - високоефективний метод, однак при цьому часто має місце недовіра клієнтів, крім того, вартість міжміських переговорів надто висока;

- поштове анкетування: передусім малоефективне, відповідають тільки 5-7% респондентів, достовірність відповідей часто викликає сумніви;

- особисті бесіди: найефективніший, але дорогий метод, дає змогу найповніше охопити поставлені запитання, задати додаткові (деякі фірми навіть оплачують таке інтерв'ю);

- споживчі панелі - анонімне анкетування за фіксованою вибіркою запитань про мотиви, звички, спосіб поведінки в подорожі. Дає змогу отримати цікаві дані для аналізу тенденцій.

 

Схожі за змістом слова та фрази