Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Українська Радянська Енциклопедія arrow рево-рек arrow РЕКЛАМА
   

РЕКЛАМА

(франц. reclame, від лат. reclamo — вигукую) — 1) Інформація про споживні властивості товарів і різних видів послуг з метою їхньої реалізації, створення попиту на них. 2) Розповсюдження відомостей про особу, організацію, твори літератури і мистецтва з метою створити їм популярність. За умов капіталізму Р. є засобом конкурентної боротьби, що проводиться з метою розширення збуту й одержання макс. прибутків. Витрати на Р. постійно зростають. Це важким тягарем лягає на плечі покупця. Соціалістична Р. сприяє заг. і професійній освіті і самоосвіті, пропаганді наук. і естетичних знань, дальшому розвиткові соціалістичної економіки та культури. Для Р. використовують пресу, радіо, телебачення, кіно, виставки тощо. На Україні працюють респ. спеціалізовані орг-ції — "Укрторгреклама", "Укоопторгреклама", "Укрпобутреклама", "Реклама". Укр. рекламні орг-ції підтримують тісні творчі й ділові контакти з Всесоюзним об'єднанням "Союзторгреклама", з рекламними орг-ціями союз. республік тощо.

В. А. Фесюк.

 

Схожі за змістом слова та фрази