Головна
Українська Радянська Енциклопедія
Енциклопедичний словник-довідник з туризму
Юридична енциклопедія - Шемшученко Ю.С.
 
Головна arrow Українська Радянська Енциклопедія arrow рамб-ревн arrow РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ
   

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ

— продаж підприємствами (об'єднаннями) виробленої продукції споживачам, збутовим та торговельним організаціям за існуючими цінами. В натурально-речовій формі реалізована продукція являє собою готові вироби, напівфабрикати власного виробн., які відпущено за межі підприємства та оплачено споживачами. У вартість реалізованої продукції включають також вартість робіт пром. характеру, виконаних як на замовлення зі сторони, так і для непром. потреб власного підприємства, вартість капітального ремонту устаткування і транспортних засобів тощо. Номенклатура (асортимент) реалізованої продукції визначається необхідністю найповнішого задоволення сусп. потреб згідно з нар.-госп. планом, замовленнями споживачів відповідно до укладених договорів. Обсяг реалізованої продукції затверджують у планах об'єднань (підприємств) перш за все для оцінки виконання зобов'язань згідно з договорами. При оцінці результатів госп. діяльності підприємства невиконання поставок відповідно до замовлень споживачів за договорами означає невиконання плану Р. п. В СРСР продукцію реалізують планомірно в загальнодерж. інтересах. Засоби виробництва реалізують відповідно до держ. планів матеріально-технічного постачання, предмети споживання — до держ. планів товарообороту.

В. М. Ніколенко.

 

Схожі за змістом слова та фрази